8.12.09

Informacji cd

Po godzinie wiszenia na telefonie udało mi się zarejestrować małego do neurologa
Termin mamy na 1 marca, niech mnie nie powiem co strzeli!!!
To są 3 miesiące czekania... co ze szczepieniami???
Znalazłam jeszcze jedną poradnie neurologiczną i powiedzieli mi że od 15 grudnia będą przyjmować zapisy na przyszły rok, tak że 15go o 7:30 będę już czatować pod przychodnią bo nawet nie licze na to że telefonicznie uda mi się tam dodzwonić.

Aha, nie chwaliłam się jeszcze wam ( bo w zasadzie czym tu się chwalić?) ale Aleks dostał orzeczenie o niepełnosprawności do listopada 2011rokuze wzgledu  rehabilitację, opiekę neurologiczną i że nie jest w stanie samodzielnie funkcjonować.
Będą się z tym wiązać pewne korzyści finansowe, zwrot za leki i mleko (bo te co mamy to na receptę) jeśli będzie potrzebny to i sprzęt rehabilitacyjny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz