30.7.09

Dobre złe wieści

Darek był dzisiaj u Aleksa, Jego stan poprawił się a wyniki badań uległy normalizacji, lekarze podjęli decyzję o ekstubacji i ponownym zastosowaniu tylko wsparcia oddechowego nCEPAP.
Jednak wykryto u niego szmer nad sercem, podejrzenie drożnego przewodu tętniczego nie dającego istotnych objawów hemodynamicznych.
Mąż po wizycie w Częstochowie przyjechał do mnie, biedny chłop od szpitala do szpitala kursuje, pokazał mi zdjęcie kruszynki, ubłagał tamtejsze pielęgniarki, początkowo nie pozwoliły ale jak powiedział ze ja jeszcze nie widziałam małego to przymknęły oko i pozwoliły pstryknąć jedno.
Darek widział Aleksa zaraz po porodzie i powiedział ze tutaj wygląda o niebo lepiej, podobno kilka dni temu był cały fioletowy a dziś sińce są już tylko na rączkach i nóżkach.
Od tej chwili już tylko wpatrywałam się w to zdjęcie, płakałam i modliłam się aby Bóg nie zabrał mi tej kruszynki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz