21.10.11

Winiki

Trzymam właśnie w ręce wynik badania moczu Aleksa
Wszystko wskazuje na to że mały ma infekcję dróg moczowych
Mocz jest mętny i obecne są azotyny, leukocyty (6-12) i liczne bakterie.
Coś czułam ze tam tkwi problem, w poniedziałek będę musiała zanieść wyniki do pediatry i pewnie dostaniemy nowe skierowanie na kolejne badanie moczu.
Pediatra we wtorek zaleciła aby podawać Aleksowi antybiotyk przez 6 dni, ja ze względu na botulinę, która mam nadzieje uda się dostać 4.10, zapytałam czy mogę zakończyć antybiotyk w piątek żeby mały był równe 2 tyg czysty, powiedziała że tak, ale w tej sytuacji jednak pociągnę go do niedzieli.
Mam nadzieję że wyniki po antybiotykoterapii będą już dobre.
Jeśli nie to czekać nas będzie konsultacja nefrologiczna, krasnal na oddziale neonatologicznym przeszedł poważną infekcję dróg moczowych przez co zaraz po wyjściu ze szpitala mieliśmy zalecane badanie moczu i było wszystko ok (gdyby nie było mieliśmy się konsultować u nefrologa).
Do tej pory miał często robione badanie moczu i zawsze było dobrze.
Mam nadzieję ze to zwykła infekcja i po zakończeniu antybiotyku nie będzie po niej śladu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz