24.11.12

Mały ornitolog


Aleks specjalizuje się w gilach i pawiach.





Od wczoraj mamy kichanie z efektem gila po pas a wieczorem po mleku był paw.
Dziś, póki co jest tylko katar i kaszel, oby tylko wieczór nie był tak "barwny" jak wczoraj.
Mam nadzieje że małego uda się wyciągnąć z tej infekcji domowymi sposobami, tym bardziej że szykuje się tydzień wolnego od przedszkola, więc powinniśmy dać radę.

Na zdjęciu mały siedzi i patrzy na bajki, ale jak mu się bajka znudzi to... trzeba pomajstrować.


Odkręcę tu, tu i tu i może uda mi się wydostać:)
 Dziś odkręcił kilka tych pokręteł.
Jak już skompletowałam wszystkie śrubki i podkładki zaczęłam skręcać krzesełko.

podkładka na śrubkę, śrubkę przez dziurkę, skręcić 
- mamooo, nieeeee!!!
- co nie? - pytam
- nieee tuuu
- jak nie tu? Tu się przykręca mocowanie blatu
- nie - pokazuje palcem na inną dziurkę i mówi - TU
Popatrzyłam na drugą, nierozmontowaną stronę krzesełka i rzeczywiście, nie tu. Zaczęłam wkręcać w odpowiednią dziurkę
-  nioooooo - przytaknął Aleks zadowolony

PS. Młodszy brat Aleksa też specjalizuje się w ptakach, zwłaszcza orłach.
Ostatni był groźny, dobrze że tata był w domu bo chyba bym zemdlała.  Nie polała się krew ale jest mega guz na czole :/

1 komentarz: