21.3.13

Cegiełki


Przyszedł mail.
Już wiemy że zabieg odbędzie się 1 sierpnia a dokładny koszt wynosi 10.900 zł
Wiemy też jakie badania musimy wykonać.






 Wczoraj już nie wytrzymałam i przygotowałam cegiełki do wystawienia na allegro z zamiarem wystawienia ich dzisiaj. Jednak dzisiaj, po otrzymaniu maila, znów musiałam je przerabiać żeby uzupełnić datę i poprawić koszt zabiegu


Gdy już wszystko było gotowe, okazało się ze szablon aukcji padł, niech to....
Szybko kupiłam nowy szablon, namęczyłam się żeby go poustawiać w miarę sensownie. Efekt jest taki że odnośniki do strony o mnie, moich aukcji, kontaktu nie działają. 
No trudno, nie to teraz jest najważniejsze, najważniejsze to wystawić cegiełki i puścić info w eter, resztę dopracuje się w wolnej chwili.
Przy wystawianiu cegiełek były kolejne problemy, już nawet nie chce mi się pisać.
Po wszystkich tych trudach w końcu można kupować.
Cegiełki są w panelu po prawej stronie po 5 i po 1 zł.
Po kliknięciu w odpowiednią cegiełkę następuje przekierowanie do aukcji allegro.
Z góry dziękuję Wszystkim którzy wezmą udział w aukcjach cegiełkowych.
Będę również ogromnie wdzięczna za rozpowszechnianie informacji o cegiełkowych aukcjach.

8 komentarzy:

  1. Beata, kciuki, kciuki, kciuki!! Wierzę, ze uzbieracie konieczną sumę:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki, żeby się wszystko udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wasze cegiełki.
    Jesteśmy z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki moje, Babcia ‘powraca z dalekiej podróży”. Myślałam, że już tym razem nie dam rady... DAŁAM !!! , bo Wy mi pomogliście. To najpiękniejszy podarunek, jaki w życiu otrzymałam .
    Jeszcze tylko troszkę, i będzie całkiem dobrze!! Moje „dzieci wirtualne” i wnuczęta cudowne...
    Dziękuję !!! Przytulam Was całym sercem…tak mocno, jak już potrafię. I …połykajcie niesmaczne lekarstwa, choć buźki się krzywią. Babcia dużo ich połyka i zdrówko wraca…Buziaczków miliony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę, ze się uda :):)
    Kciuki mocno zaciśnięte &&&&&

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda trudność Pokonacie! Boooo Kochacie... ot tak zrymowało się.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też trzymam kciuki :) uda się! :)

    OdpowiedzUsuń